مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی پزشکی بیوالکتریک

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی پزشکی بیوالکتریک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیوالکتریک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیوالکتریک در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. گرایش بیوالکتریک در مهندسی پزشکی به جنبه الکترونیک و طراحی و ساخت دستگاه های مهندسی پزشکی، همچنین تعمیر و نگهداری تجهیزات بیمارستانی خواهد پرداخت. همچنین پردازش سیگنال پزشکی و پردازش تصویر پزشکی از ابزارهای مهم دست متخصصین این گرایش از مهندسی پزشکی برای تشخیص علائم بیماری و طراحی دستگاه می باشند.

 

انجام پایان نامه پردازش سيگنال هاي حياتي در مقطع ارشد و دکتری

همان گونه كه در كلية مباحث پردازش سيگنال مطرح است، بعد از ضبط سيگنال حياتي كه خود نيازمند طراحي و ساخت سخت افزارهاي مناسب و بسيار مطمئن و استفادة بهينه از فن آوري روز است، دو مرحلة پردازشي اصلي لازم است بر روي سيگنال حاصل شده اعمال گردند تا به اهداف نهائي پردازش سيگنال نائل گرديم. غير از مراحل اصلي پردازشي ذکر شده  اصولاً ثبت و آماده‌سازي بعضي از سيگنالهاي حياتي نياز به يك كار محاسباتي اوليه دارد كه استفاده از برخی از روشهاي پردازشي خاص را لازم مي‌نمايد.

 

انجام پایان نامه پردازش تصاوير پزشکي و سيستم هاي تصوير برداري

تصاوير پزشكي با توجه به آنكه وضعيت بدن را به صورت دو بعدي و حتي سه بعدي (بوسيله كامپيوتر) نشان مي‌دهند، يكي از مهمترين وسايل تشخيص براي پزشكان هستند كه همواره بخش عظيمي از تحقيقات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

انجام پایان نامه پردازش صوت و گفتار و طراحي سيستم هاي گفتار درماني و کمک همراه معلولين گفتاري

گفتار يکي از علايم بسيار مهم زيستي است که از هوشمندترين موجود روي زمين، يعني انسان صادر مي‌گردد. با توجه به توسعة وسيع سيستم ‌هاي کامپيوتري و اهميت روزافزون انواع پردازش‌های صوتی و گفتاری در جهان امروز و ارتباط تنگاتنگی که ويژگي‌های گفتار توليد شده با خصوصيات آناتوميک و عصبي دستگاه توليد گفتار و همچنين چگونگي عملکرد سيستم اعصاب مرکزي او دارد، اهميت پرداختن به اين مقولة پرکاربرد مهندسي در دانشکدة مهندسي پزشکي ظاهر مي‌گردد.

 

انجام پایان نامه مدلسازي سيستم هاي بيولوژيک

مطالعه، تحليل و مدلسازي سيستم‌هاي بيولوژيکي در عين اينکه راهگشاي پيشرفت فني و علمی در ديگر شاخه های رشتة مهندسی پزشکی بيوالکتريک مي باشد، به صورت ايده بخشي قوي برای انجام ابداعات در شاخه‌هاي ديگر علوم مهندسي مثل رشتة پردازش سيگنال، مخابرات و کنترل عمل مي‌کند. اهميت اين شاخه از گرايش بيوالکتريک از زيربنائي بودن آن براي ديگر شاخه‌های اين گرايش نشأت مي‌گيرد.

 

انجام پایان نامه طراحي بخش هاي الکترونيکي و کنترل اعضاء و اندام مصنوعي و ساخت وسايل توانبخشي

از بخش های مهم و تخصصی رشتة مهندسي پزشکي بیوالکتریک طراحي و ساخت اندام مصنوعي است. در اين راه علاوه بر تخصص‌های بيومکانيک جهت طراحي و ساخت بخش‌های مکانيکي اندام مصنوعي و بيومواد جهت زیست سازگار ساختن آنها با ويژگي‌ها و حساسيت‌های اندام طبيعي که در مجاورت آنها قرار مي‌گيرند، در مواردي که اندام مصنوعي از نوع فعال هستند، نيازمند مدارات الکتريکي، الکترونيکي و ديجيتالي مي باشند





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.